Regler for Optagelse i Klanen

I dette Forum er regler for optagelse i klanen slået op.
Låst
Klan_Leder
Site Admin
Indlæg: 159
Tilmeldt: lør sep 19, 2020 9:47 pm

Regler for Optagelse i Klanen

Indlæg af Klan_Leder »

Optagelse i klanen
  1. Vi optager ikke bare nye medlemmer. For at komme i betragtning, skal man kommer på TEAMSPEAK og få en snak med os først, der efter vil man blive tilbudt at være gæst af klanen, hvis vi kan finde forståelse af hinanden, indtil vi syntes/bedømmer at du er værdig til optagelse i klanen. Bedømmelsen vil blive efter det nedenstående.
  2. Man skal have et PR. på min. 3000 og spillet min. 1500 kampe være Aktiv spiller (min. 3-4 kamp dage pr. uge) (dette bliver kontrolleret hver dag)
  3. En ny spiller, skal kunne tale & forstå Dansk, Svensk eller Norsk, at kunne andre sprog, vil være en stor fordel. Men vi taler Dansk på TeamSpeak og her vil det være en god ide at kontakte os på Teamspeak for evt. at høre mere om klanen, vores adresse til Teamspeak er: ddpb.clandns.com og der er ingen kode
  4. Man skal have TeamSpeak (TS)
  5. Man skal tilmelde sig her på vores forum og være på forummet inden der er gået 4 dage
  6. Har man Facebook, anbefaler vi at man kommer ind på vores FB side (https://www.facebook.com/groups/488352151546197/), for at komme på vores Facebook side, kræver det at man er medlem af klanen.
    Man skal svare på 2 spørgsmål før man kommer ind,
Jeg er den STORE GRUMME leder, og mine ord holder, hvad de lover , Klan_Leder(Johnny)
Låst